Modalitat A “Portada de l’Agenda del curs 2017-2018”.
1.Hi podran participar tots els alumnes del centre.
2. Es podran presentar tantes portades com es vulgui.
3. El tema és lliure, però haurà de fer referència o mantenir relació amb el centre i les diferents activitats que hi succeeixen.
4. La tècnica també és lliure (monocrom, color, tècniques seques, humides.. il·lustració digital, fotografia manipulada… ) tot i que el document que s’entregui haurà de ser digital.
5. El format d’entrega s’adequarà a les següents característiques:
Imatge digital en format TIFF o JPEG
Resolució 150 píxels / polzada
Mida DIN A3 (29,7 x 42) en disposició VERTICAL.
6. S’enviarà a disseny@plamarcell.net un document amb un títol que segueixi la següent estructura:
CARTELL – TÍTOL DISSENY – PSEUDÒNIM.JPEG
Ex: CARTELL– VOLA–CARETADANGEL.jpeg
7. El termini d’entrega és el 20 d’abril a les 24:00h de la nit.
Modalitat B “Fotografia artística”.
1. Podran participar-hi totes les persones relacionades amb al Pla Marcell durant el curs 2016-2017. Hi haurà quatre categories, amb un premi per categoria:
Categoria ESO12: | Per alumnes de 1r i 2n d’ESO |
Categoria ESO34: | Per alumnes de 3r i 4t d’ESO |
Categoria CICLES: | Per alumnes dels diferents cursos de Cicles Formatius |
Categoria GENERAL: | Per persones relacionades amb el centre que no siguin alumnes de l’Ins Pla Marcell: familiars d’alumnes, personal no docent, professorat… |
2. Cada concursant podrà presentar, com a màxim, tres fotografies. Les fotos podran ser en blanc i negre o color. Les fotografies han d’estar fetes pels participants, han de ser originals, no es poden fer fotomuntatges.
3. Cada foto haurà de tenir un títol que faci referència, d’alguna manera, al contingut artístic de la imatge, amb gràcia i originalitat. La fotografia és una forma de comunicació i un llenguatge que pot portar a la reflexió crítica del nostre entorn. Es poden fer fotografies amb temàtica natural, d’edificis, de situacions inversemblants, de retrats humans, etc. Tot allò que mogui a una contemplació estètica i artística de la realitat.
4. Per cada fotografia cal enviar dos arxius a l’adreça a fotografia.artistica@plamarcell.net
El primer arxiu amb la fotografia tindrà format JPG i el nom constarà del nivell, barra baixa i el títol de la fotografia, per exemple:
ESO12_contrallum .jpg
ESO34_ contrallum .jpg
CICLES1_ contrallum .jpg
CICLES2_ contrallum .jpg
GENERAL_ contrallum .jpg
El segon arxiu serà un de text (format PDF, ODT, DOC o DOCX) on hi constarà el nom de l’autor, el grup (si ets alumne) i el títol de la fotografia. El títol de l’arxiu serà el mateix que el de la fotografia, per exemple:
ESO12_contrallum .docx
ESO34_contrallum .odt
CICLES1_contrallum .pdf
CICLES2_ contrallum .doc
GENERAL_contrallum .doc
5. Termini: els arxius s’hauran d’enviar abans del dijous 06 d’abril, a les 24 hores.
6. No seran tingudes en compte les fotos ja presentades a d’altres concursos o que no siguin originals de l’autor/a i tampoc les que no s’adeqüin a les normes dels punts anteriors.
7. El jurat valorarà per aquest ordre:
El contingut artístic de la fotografia. Es poden fer fotos de qualsevol cosa que mereixi una qualitat artística per l’objecte o el tractament fotogràfic.
L’originalitat, la gràcia i la referència del títol.
La qualitat estètica.
8. Els premis poden quedar deserts si les obres presentades no reuneixen, a judici del jurat, els mèrits suficients.
9. Els premis es lliuraran en els actes de la festa literària amb motiu de Sant Jordi el dimecres 26 d’abril de 2017 al CECUCA.